Met haar concept Driven by Purpose streeft ze ernaar de individualiteit van elke Driver en individuele ontwerper te verbinden, waarbij ze ook de essentie vangt van het DDW-thema van dit jaar: Real Unreal.
Driven by Purpose
Zonder twijfel is mijn bijdrage aan de DDD-groepsexpositie mijn meest bijzondere en ook wel meest ambitieuze project ooit: de creatie van logo en branding voor een campagne, een logo-animatie, de ontwikkeling van een DDD-sjaal en het bedenken en maken van het boek Driven by Purpose. De bekende DDD-sjaal, die elk jaar voor veel buzz zorgt, wilden we dit jaar op een andere manier aanpakken. In plaats van 750 sjaals te produceren, hebben we ervoor gekozen om een beperkt aantal duurzame sjaals te maken. Zo is het een sjaal met purpose geworden, die bezoekers informeert over duurzame productie. Mijn mede-Drivers van Studio Kennsk hebben de branding doorgetrokken in het ontwerp van de expositie. Het is fantastisch de huisstijl terug te zien in ruimtelijk 3D en vertaald naar hoogwaardig fashion-statement.